23:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت آمازون

کاربران کدام کشورها بیشتر اسپیکر هوشمند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: کاربران در برخی کشورها در مقایسه با سایر مناطق جهان، برای خریداری و استفاده از اسپیکرهای هوشمند استقبال بسیار بیشتری از خود نشان داده‌اند.
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود شده در جهان
پایگاه خبری راد: گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان دهنده محبوب‌ترین اپلیکشن‌های دانلود شده از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزاری در نخستین فصل از سال جاری میلادی است.
با امپراطوری ثروتمندترین فرد جهان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون و ثروتمندترین فرد جهان است.
ثروتمندترین افراد تاریخ کدامند؟
پایگاه خبری راد: با در نظر گرفتن نسبت ثروت به تولید ناخالص داخلی می‌توان دریافت که برخی افراد از ثروتمندان حال حاضر جهان نیز ثروتمند تر بوده‌اند.
آمازون فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد!
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون با انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی نشان داد که از پیش‌بینی بسیاری از تحلیلگران وال‌استریت نیز عملکرد بهتری داشته است.
متهم شدن گوچی به فرار مالیاتی
پایگاه خبری راد: پلیس مالیاتی ایتالیا اعلام کرد در حال تحقیق بر روی پرونده فرار مالیاتی برند گوچی است.
تحویل کالا توسط ربات به مشتریان!
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون از امروز در واشنگتن به آزمایش رباتی پرداخت که کالاهای خریداری شده توسط مشتریان را به دستشان می‌رساند.
طرفداران الکسای آمازون به 100 میلیون نفر رسیدند
پایگاه خبری راد: شرکت آمازون به تازگی مدعی شده است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به دستیار صوتی الکسا در جهان به فروش رسیده است.
 با اسپیکر هوشمند جدید زبان های خارجی بیاموزید
پایگاه خبری راد: به تازگی یک استارتاپ چینی موفق شده است اسپیکر هوشمند جدیدی را توسعه و ارائه دهد که کاربران به وسیله آن بتوانند زبان‌های جدید را با سهولت بیشتری یاد بگیرند.
 کنترل سیستم‌های امنیتی با صدای شما
پایگاه خبری راد: با پنل کاربری جدید آمازون از این پس قادر خواهید بود با در اختیار داشتن دستیار هوشمند آمازون موسوم به "الکسا" و یک بلندگوی هوشمند "اکو" یا هر گجت دیگری که از "الکسا" پشتیبانی می‌کند، سیستم امنیتی خانه خود را تنها با صدای خود کنترل کنید.
سبقت آمازون در تسخیر صدا از گوگل!
پایگاه خبری راد: آمازون در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با تصاحب ۳۱ درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند موفق شد از سایر رقبای قدرتمند خود سبقت بگیرد.
اسپیکرهای هوشمند آمازون قربانی جنگ تجاری آمریکا و چین نیستند
پایگاه خبری راد: آمازون مدعی شده است که افزایش تعرفه‌های واردات از چین به آمریکا تاثیر چندانی بر روی بازار اسپیکرهای هوشمند آمازون نگذاشته است.
آمازون "مهندسان آینده" را تربیت می‌کند
پایگاه خبری راد: آمازون قصد دارد سالانه به بیش از ۱۰ میلیون دانش آموز در جهان برنامه‌نویسی آموزش دهد.
به‌دلیل افشای ای‌میل مشتریان؛ آمازون کارمندش را اخراج کرد
پایگاه خبری راد: شرکت آمریکایی آمازون یکی از کارمندانش را به‌دلیل نقض حریم خصوصی مشتریان این شرکت اخراج کرد.
درآمد باورنکردنی ثروتمندترین فرد جهان در هر ساعت
پایگاه خبری راد: جف بزوس- مدیرعامل شرکت آمازون در هر ساعت حدود ۱۱ میلیون دلار درآمد دارد درحالی که کمترین دستمزد ساعتی به کارگران این شرکت ۱۲ دلار است.